att dansa eller att inte dansa....

Sitter här med min kaffekopp som jag ännu inte lärt mig att låta bli, och funderar på framtiden. Då menar jag inte om tio år utan snarare i morrn och nästa vecka, fram till om ett år kanske. Vart ska jag ta vägen? Vad ska jag göra? Vad vill jag egentligen? Jag kommer fram till en hel del, tyvär inget som går att skriva om i bloggen utan att bli lite för personlig. Jag är inte redo för det än. Kanske senare....

I går var det lördag och jag upträdde med magdans på en libanesisk restaurang. Det var så kul att äntligen få uppträda igen, och väldigt uppskattat! Lite trist var dock att jag hade sett fram emot den här kvällen extra mycket då Linköpingsposten skulle komma och göra en helsida om restaurangen men de dök aldrig upp. Jag hade tänkt att det skulle bli ett steg upp i magdansen, att fler skulle bli intresserade. Men jag fick i alla fall ett jobb nästa lördag på en grekisk restaurang (Afrodite) så det ska bli jättekul!

Åh jag har så mycket ideer om hur jag vill att mina magdansdräkter ska se ut men då ingen säljer sådana så skulle jag behöva specialbeställa vilket kostar några tusen. Och utöver magdansdräkter skulle jag ilja ha en hula dräkt! Bastkjol med kokosnötshalvor på tuttarna. :D Vart kan man få tag på en sådan?

puss puss


Kommentarer
Postat av: En magdansös dagbok

HAHA huladräkt??? Ingen aning ebay?

poss

2008-09-29 @ 01:23:12
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0