En vanlig dag

Åh, köpte en skitsnygg klänning på Gina igår, svart. Jag har sett massa folk springa runt med skitsnygga kläder på senaste tiden och alla säger att de är från Gina, så jag springer till Gina där allt redan är slut (så är det alltid när jag shoppar. Jag kommer på att modet är snyggt ett halvår försent och då är allt slut, skärpning Tesset) men klänningen var kvar så jag högg den! Måste ta en bild och lägga upp!
Mamma satt och diskuterade med mig tio minuter idag om hur dåligt socker är för hyn och tänderna, så jag har (ta i trä) inte ätit någon choklad i dag. Tro mig, det är en bedrift! Men jag är ju lite nervös för dagen är inte slut än och preem har fortarande öppet så det kanske är lika bra att gå och lägga sig direkt :P

Skämt åsido, idag hittade jag en massa fina saker på nätet till magdansen, dräkter och tillbehör! Men så kan ju inte jag betala över nätet. Jag vart irriterad så jag åkte ner på stan och bytte kort, och bytte bank i farten. I stället för att betala 500kr om året betalar jag nu 0 kr. Känns helt ok!

Är lite förfärad över att min spanska verkar förfalla fortare än jag hinner tänka. Tog ett spanskatest idag och resultatet var inte vad det borde, så nu är det jag som skriver in mig på en spanskakurs ögona böj! Jag som skulle ta DELE, ett internationellt spanskaprov som är bra att ha i CVn, men det får nog vänta.
Quiero aprender mas para no olvidar todo! Pero con quien voy a hablar? Tengo que buscar alguien....

Besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0