Depression...

Jag har spenderat hela min dag med en av mina bästa kompisar. Hon har blivit jättedeppig det senaste halvåret och äter antidepressiva nu. I dag ringde jag henne och då sa hon att hon inte ville leva längre så jag satte mig på cykeln och for iväg som ett skott. Även fast jag gått igeom det själv så tycker jag att det är jättesvårt att hjälpa henne, och jättesvårt att veta vad jag ska säga. Hon tycker att hon är ful, tjock och inte kan eller vet något... Jag skulle vilja vara vid hennes sida dag som natt under en period och få henne att komma igång men det går inte riktigt. Jag måste hjälpa mig själv också! Över lag verkar många vara deppiga nu, är det höstdepressionen som kommit?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0