Hurtbullen Terese

Jag var minsann uppe kl: 06.30 idag av ingen särskilld anledning förutom att jag kände mig redo för dagen. Drack en stor kopp kaffe (jag som aldrig lär mig) vilket resulterade i magont och illamående. Jag är överkänslig mot kaffe men vägrar inse det. 07.30 inledde jag ett yogapass och efter 15 minuter var jag helt slut. Så jag gick över till en timmas aerobic i stället.

Idag tänkte jag försöka vara lite effektiv och sy om en magdansdräkt som jag inhandlade i Eypten, Sharm el Sheik, för en tid sedan. Restan av dagen blir spring på stan då jag ska gå och prata med tre restauranger om min magdans bl.a.

Nej så länge jag sitter här och bloggar händer det ju ingenting!

Kramar

Den här magen vill jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0