Solen skiner!



Det här är nog tredje gången jag ser solen sedan jag kom hem från Turkiet (kanske överdriver lite). Idag har jag bokat in ännu ett läkarbesök. Jag ska till en hudläkare och kolla varför min hud plötsligt blivit så dålig. Det började efter att jag slutat äta p-piller (hormonprickar) och nu har jag börjat få ärr i ansiktet. Jag har panik över detta! Hoppas min brun utan sol kommer täcka det lite :S

Jag har bokat in mig på en spanskakurs! Gjorde nämligen ett till spanskatest och det gick inte jättebra. Jag vill så gärna kunna minst fyra, gärna fem språk flytande. Då gäller det ju att ligga i. Jag tror att man kan bli fadder åt spanska utbytesstudenter på universitetet också så jag ska kolla den saken.

Nu ska jag käka något och sedan bär det av mot första läkarbesöket med min arma fot!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0