Fulla människor!

För tre dagar sedan satt jag på barstreet här i Marmaris och tittade på människor. Intressant att titta på hur folk klär sig och fixar sig, men framför allt hur de för sig och beter sig...
Jag satt och pratade med Katie när jag såg ett bråk som började. Tänkte "ja ja, fulla killar ska ju ofta knuffa på varandra". Men sedan vart det värre och urartade tillslut helt. De var kanske tio killar som stog och slog och sparkade på två killar, bara det får mig att bli så arg när jag tänker på det. Sedan den enorma folksamlingen som bildades runt händelsen. Minst femtio, säkert hundra människor står och tittar på i en ring när en av killarna ligger på marken och tar emot slag och sparkar mot huvudet och kroppen. Hur i helvete är folk funtade igentligen?? Hur kan man stå och se på något så hemskt och inte göra något?
Nästa sak som hände var att folk plötsligt började springa därifrån. Jag och Katie hörde 2 pistolsott och rusade in i baren där hon jobbade och gömde oss. Efter ett tag vågade vi oss ut igen och fick reda på att någon hade dragit fram sin pistol och skjutit upp i luften för att de ÄNTLIGEN skulle sluta slå och sparka killen som vid detta laget var medvetslös.
Jag vet inte hur mycket som är snack och hur mycket som är sant men de sa att killen hamnat i koma? Jag blir bara så förbannad på dessa fulla människor. Så trött på att se folk som är så fulla att de inte kan stå upp, folk som blir fulla och slåss och folk som går ut för att knulla runt. Vad är poängen med detta? VAD???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0