För gott för ofta är farligt!

Jag ska vara stolt och säga att jag faktiskt lagt av med choklad! Och jag har börjat ta tag i träningen! Men sedan är det den restaurang jag jobbar på... de har så fruktansvärt god mat! Jag jobbar ganska ofta och i och med att de drar 32 kr för mat varje pass man jobbar (oavsett om man äter eller ej) så är det ju bara att hugga in! Jag misstänker att maten de gör är väldigt fet och jag vet att all deras sås är gjord på majonäs med 95% fett. Någon gång ibland är det ju okej, men två gånger om dagen är det inte okej!!
Den här dagen har krävt mycket av mitt bräckliga tålamod. På jobbet har det varit värst. Folk som ändrar 20 gånger i menyn, folk som vägrar betala, folk som gnäller över att de tror att de fått fel sås till maten fastän det är rätt, folk som raggar på mig, folk som inte klarar av att säga ursäkta utan rycker mig i kläderna i stället. Fotografen kom inte till vårt möte, antar att han glömde bort, så han är jag inte så glad på heller.... Men jag antar att man måste ha sådana här dagar också. Då lär man sig uppskatta de bra dagarna mer!


Dags att sova, god natt världen. Jag hoppas på en bra dag i morgon!


Det här är jag när tålamodet tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0