Ny dag, nya tag!

Eftersom jag ändå ser ut att bli kvar i Linkan fram till jul så har jag börjat på en spanskakurs nu! Missade dock första tillfället för jag var tvungen att jobba. Sedan ska jag även börja dansa något som de kallar Tribal fusion, men som jag misstänker inte har något med tribal fusion att göra. Men skitkul ska det bli! Jag var på Gina Tricot igår och provade så mycket jag kunde :P men det tycks som att deras kläder inte passar på min kropp. Jag tror det har att göra med att min midja är ovanligt smal kontra att mina höfter är ganska breda :S Enligt mig ser det lite oproportionerligt ut. Jag är perfektionist och sitter inte kläder perfekt köper jag inte. MEN jag köpte två klänningar! De var skitsnygga, köpte en i blått och en i grönt. Det blir så lätt att man köper svart och vitt så nu försöker jag att helt undvika det för att få lite färg i garderoben.

Idag ska jag jobba lunch och kväll så det hinns nog inte med så mycket mer än det. Men jag ska ta en fika med en fotograf på min lunch och diskutera magdansbilder och lite annat. Det ska bli skitkul, jag vet hur duktig han är och hur mycket han har gjort. Tror han är ganska välkänd, Niclas Thalberg heter han. Känns det igen? Han är konstnär också, oljemålningar, och har ställt ut sin konst i hela Linköping. Hoppas han inte är så dyr bara.

Nej nu ska jag dricka lite kaffe och pudra näsan!

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0