ÅNGEST!

Imorn börjar skolan, och JAG VILL INTE! Jag har kommit in på en 2 årig KY- utbildning där man blir inköpare (dvs läser företagsekonomi, affärsjuridik etc.) Jag hoppas att jag ändrar mig när jag väl kommit dit... Som jag känner nu är det inget för mig. Jag älskar ju mitt kära worldclass och sedan jag börjat jobba där kan jag inte tänka mig ett annat jobb än inom hälsa och skönhet. WTF! Känns som att jag borde dela mig på tio för jag skulle nog behöva tio liv för att hinna med allt jag vill hinna med.

Jag är nu utbildad dansinstruktör i Zumba och Bhangra! Har vart på utbildning hela helgen och kommer förmodligen börja hålla pass i Zumba redan nu i höst. Det ska bli spännande. Dock tror jag att jag tagit mig liiiite vatten över huvudet och måste nog snart inse att jag måste prioritera bort en del saker för att inte gå in i väggen. Jag har ju fått tätare och tätare migränattacker och det beror nog på stress.....

Nehej ni stockholmare! Nu säger jag god natt!!

Dröm sött och vakna blött! ;)

Bara jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0