Attityden är ALLT!

Jag har upptäckt att sedan jag kom hem från Turkiet och blev "fri" (dvs vaknat ur min koma) så har jag blivit mycket mer öppen, glad och frammåt! Det känns som att jag hittat mig själv! Tack vare min attityd har jag fått jobbet jag alltid velat ha, eller jobben ska jag säga. Worldclass, magdansen och nu ska jag även gå en ledarutbildning i Zumba och Baghra och förhoppningsvis bli danslärare. Jag är LYCKLIG! LYCKLIG! LYCKLIG!

Atityden är ALLT!
Attityden är sättet du tänker på.
Din attityd är något andra människor ser.
De kan höra det i din röst och se det när de är tillsammans med dig.
DIN ATTITYD VISAR SIG I ALLTING DU GÖR HELA TIDEN, VAR DU ÄN BEFINNER DIG.

Positiv attityd ger ALLTID positiva resultat.
Negativ attityd ger ALLTID negativa resultat.

Attityden förändrar allt du gör, varje dag, varje timme, hela livet ut.
Vad du får ut av något du gör, beror på din attityd när du gör det!

Om du har en positiv attityd letar du efter vägar att lösa problemen som du kan klara av och du släpper sådant som du inte har kontroll över.

Du kan stärka din positiva syn genom att ta fram det goda och bra, tufft tänkande och vägra nederlag!

Oooo vad vis jag är :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0