Ett tuttinlägg!

Ok here it goes... slutade äta mina p-piller för 2 månader sedan och ta mig fan, som varje gång när jag slutar med pillrena så krymper brösten 1 hel jävla storlek. Skulle byta om igår och tänkte "vart fan är dem????" PANIK!!! Det här fungerar inte, jag går och skaffar nya piller idag! Jag vet jag vet. Var nöjd med det du har, var nöjd med din kropp.... Men vad fan. Det här är ju inte jag?!?!!? Eller??? (Ska tillägga att när jag börjar med pilrena så växer naturligtvis brösten en storlek igen, annars hade det vart för komiskt)

Ska det vara så här??? ;)




Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

klickar på länken så kommer du till hans sida.

Klicka på d rosa ordet 'kille' i början.

2009-08-17 @ 18:31:31
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0