Galen men grym vecka!

Jag har i någon utsträckning vart på krogen 5 dagar den här veckan. Det har vart skitkul, även om jag vet att det är lite överdrivet. Idag känner jag mig skapligt mörbultad och ska lägga mig tidigt. För imorn är det måndagsklubben!!!

Igår var en helt övergrym kväll. Vi gjorde oss i ordning hemma hos mig och åkte iväg till Norrköping där jag skulle magdansa på samma restaurang som förra lördagen. Jag dansade 2 shower på 2 h och så satt vi och drack lite emllan. Sedan åkte vi på fest i Lambohov hos några kompisar. :D Jättetrevligt!!! Eller hur Behsad?
Vid 12 hade vi åkt in till stan och till Ekoxen på ett persiskt bröllop där jag skulle dansa. Det var nervöst för jag har inte dansat på nåt bröllop förut, och jag vet att på bröllop kan man få många fler fester att dansa på om de tycker att man ät bra. Men de var helnöjda och brudgummen sa att han skulle fixa fler jobb åt mig. JAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Sedan gick jag och min Jonna ut på ......Platå, i vanlig ordning.

Jag har haft en underbart rolig vecka! Mer sådant!!!

Puss o god natt



!!!!!!LYSSNA PÅ DEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0