Hjälp, behöver ny hemsida!!

Har suttit hela dagen (med ett tre timmars avbrott för att steka mig i solen) och pillat med nytt visitkort. Men när jag bara hade kvar att beställa dem så vart jag tveksam. På min mail och min hemsida och de gamla visitkorten står det "Sitarah" som artistnamn. Men efter att jag fått veta att det betyder gardin på arabiska så är det inte så kul att ha det namnet längre. Skratta inte åt mig nu!! :D
Så frågan är om jag bara ska låta det stå Terese, eller om jag ska byta till ett nytt artistnamn. I så fall kommer jag att heta "Adonia". Men jag kan inte heta Adonia och ha en mail och hemsida som heter Sitarah. Jag vill göra en ny hemsida för jag tycker inte om den jag har nu. Dels är bilderna suddiga och dels kan jag inte gå in och ändra eller lägga till info, bilder, videos etc. Jag skulle även vilja uppdatera vart det är jag uppträder någonstans, skriva i nya events och tipsa om händelser i Sverige och utomlands som har med magdans att göra.
Ta en titt själva på: www.sitarah.se


Alla tips är välkomna!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja Tolga kommer nog fa vad han förtjanar en vacker dag.

Svınjavel.



Mıtt nr e 0765809565



puss

2009-08-08 @ 14:01:17
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0