Ansiktsbehandling som ger fler problem än vad den löser...

Ok, here we go. Var på laser och hudvårdskliniken för ett par dagar sedan av den aledningen att jag hade en pormask in vid näsroten som jag försökt bli av med i flera månader. Så jag tänkte, porrengöring blir nog skitbra. INTE ALLS! Ligger där och ångar upp ansiktet och hudterapeften lämnar rummet. När hon kommer tillbaka efter 15 min har ångmaskinen vart av i 5 min så mitt ansikte är kallt igen. "Vi kör ändå" hörde jag och bad en stilla bön. Hon glömde behandla (klämma ut skiten) i halva ansiktet så nu sitter jag här och har betalat 700 kr i onödan känns det som. Borde väl gå tillbaka och klaga, men jag orkar bara inte. Hon var skitduktig förra gången så jag tror bara hon hade en dålig dag. Och den vid näsroten... Hon tryckte från alla håll i 5 min, använde olika redskap och stack flera hål i den med nål för att få ut allt. Jag troddfe hela näsan skulle gå sönder, men bet ihop. Nu flera dagar senare sitter jag med en vidrig sårskorpa över hela näsvingen och blir det ett ärr efter det här så jävlar!! Hahah, på jobbet blir jag pikad för det ser ut som jag har herpes i näsan. haahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0