Är inte livet underbart?

Tänkte igår att jag skulle sätta mig och skriva ett riktigt gnällinlägg, om hur jag de senaste två dagarna legat i sängen med täcket uppdraget över huvudet och önskat att jag kunde gå i ide och vakna i april. MEN så råkade jag ha en helt fantastiskt underbar kväll igår och nu är humöret på topp så att det räcker åtminstone hela helgen.






Jag var och dansade på Meze och vilken stämning det var. Så himla goa människor och det var nästan alltid någon med mig och dansade, både tjejer och killar. Alla lika glada och fulla av energi. Det var underbart att se. I köket gick kockarna och nynnade på min musik, och till och med personalen bjöd på lite shakande :D
Sen på slutet kom mina absoluta favoriter, Gyta med man. De är så underbara!!! De pratar alltid om hur jag borde satsa på dansen och göra mer av den. De har bra kontakter inom teaterbranschen och ska försöka hooka upp mig med en teaternisse ikväll och kolla om han behöver dansare. Låter kanon att bara få prata med honom!

Nu ska jag jobba lite.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Gud va härligt det låter med en sån kväll! Håller tummar och tår för dig att det blir nått med teater snubben! Puss!

2009-12-05 @ 10:54:47
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Humm ska försöka förklara det där med youtube klipp. Du tar koden till vänster om videon på youtube. Kopierar den. Sen tar du och går över till html läge på bloggens redigering. Där klistrar du in det du kopierat. Sen trycker du på att du är klar med att ha redigerat. Och då när du kommer tillbaks till vanliga redigeringen ska det synas en ruta som är gul där klippet ligger. Förhandsgranska och titta så det blev rätt. förstod du :) Annars googla problemet. Vet att det finns dom som lagt upp bilder på hur man gör!

PUSS på dig gumman!

2009-12-06 @ 12:06:43
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0