Året som gått!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Utgång 5 dagar i veckan var en nyhet för mig.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag började plugga, började träna på gym och flyttade till en 2a.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej men 2 bebisar är på G ;)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, inte nära mig men nära en vän.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet...
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Nej, jag tror att allt kommer bli bättre 2010.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Minne som en guldfisk, minns ingenting :P
8. Vad var din största framgång 2009? Jobbet på worldclass!!
9. Största misstaget? Jag kan inte skriva det här utan att uppröra, så jag tar nr 2, min utbildning.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lidelserna avlöser varandra, haha.
11. Bästa köpet? Borde vart ett Wii, men vart mitt löshår. Grymt snyggt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min nya lya!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Magdansen, worldclass och underbara vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch!
15. Hur många gånger 2009 flyttade du? 2 jan- malmö, 4 april- Turkland, 5 juni- LINKÖPING!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Dansade mer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänk om-ande och disk :P
18. Hur tillbringar du julen? ständigt onykter
19. Blev du kär i år? Nej, däremot lärde jag mig hur man snabbast stänger av känslor. What doesnt kill you makes you stronger.
20. Favoritprogram på TV? Tittar inte på tv, GOT TO MUCH OF A LIFE PEOPLE!
21. Bästa boken du läste i år? Getting rid of Matthew
22. Största musikaliska upptäckten? Tvingades lyssna på jazz, det sög! Dålig upptäckt...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Åter igen, guldfisk här!
25. Något du önskade dig men inte fick? En jordenrunt resa
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Hade den bästa födelsedagen någonsin, i ALicante.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mer diciplin
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? glamour
29. Vad fick dig att må bra? CHOKLAD!!!!!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Absolut ingen alls. Vad ska jag med en sån till?
32. Vem saknade du? Mamma alla gånger jag var abroad.
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina nya pussgurkor Bonnie och Azin. Os amo!

BRING IT ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0