Då var det dags för ett nytt år!

Nyårsafton inleddes med 50 minuter på trampmaskin på gymmet! Nu ska jag skicka iväg bilder som ska vara på min nya hemsida. Jag hoppas nu att den kommer att bli jättefin. Jag har fullt förtroende för han som gör den!!

Ikväll ska jag på middag hos en kollega. Vi blir ca 20 stycken, jag tror det kommer bli jättekul. Sedan ska jag iväg och magdansa en timma. Det ska bli kul men jag hoppas ändå inte att jag behöver fira in nya året där. Det vill jag så klart göra bland vänner!



Kommentarer
Postat av: Svar:

Kul med nya hemsidan, har du köpt ny adress med? Såg bilderna du tagit i den silvriga jag sålde dig, riktigt fint, kuk den kom till nytta nånstans. Puss och gott nytt år!

2009-12-31 @ 13:40:16
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0