Vart är den förbaskade snöstormen då?

Goda nyheter! Det tycks som att min "herpes i näsan" nästan gett med sig helt! Har dock dragit på mig en finnlänning mitt mellan ögonen. Jag hade inte problem med finnar innan hon på laser och hudvårdskliniken började pilla. Nån repris där blir det nog inte! Har jobbat sedan 06.15 och efter 15.00 ska jag nog träna 30 min booty och 30 min core. Igår tränade jag bröst och biceps och det värker! Härligt!!! Mera träning.
Försåss ska inte mitt "neverending" pillerknaprande upphöra utan det blir till att hämta ut ny medicin idag. Vad ska man göra när kroppen vägrar må bra?


VILL HA!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Åhh tack gumman! Va kul att du ser mig som en så posetiv person! Du är också en genom go tjej! Min bästa Lkpg tjej!!! PUSS!:D

2009-12-22 @ 12:04:59
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: Andrea Felldin

Hej! Såg just din kommentar på min gamla blogg om en video. vare jätte glad om du kunde skicka länk. Thank god for bloggs and facebook, så mycket enklare att få tag på folk :) Kram A

2009-12-24 @ 04:17:52
URL: http://ww.getchic.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0