Nyårsklänning!

Har letat som en galning på stan och sökt på sajter för att hitta en snygg nyårsklänning, men tycker det mesta ser ut som skit! Det ska vara tajt (gärna helkroppsstrumpa) och kort så man visar lite ben! Helst ska det ju inte vara svart heller, tycker det känns så tråkigt!




Men hittade den här på asos.com och den tyckte jag var jättesöt. Diskret sexig med öppen rygg. Me like!



Den här tyckte jag också var söt och rött är ju såååå snyggt! Den hittade jag faktiskt på korsetten.se
Men det är väl bara att leta vidare...

Tips är välkommet!!


Kommentarer
Postat av: sabi:)

Hej!Nu har du chansen att synas i min blogg . Det enda du behöver göra är att du skriver en kommentar med din blogg adress , Namn och ålder.

Bloggen som vinner få synas i min blogg i fyra dagar vilket kommer locka några tusen besökare till din blogg

Ett pris som kostar några tusen för annonsörer på min blogg. Så vad väntar du på ?

För att komma till sidan där du anmäler dig : http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/2009/december/tavling-du-far-synas-pa-bloggen-i-4-dagar.html

2009-12-27 @ 04:26:51
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0