Nyårslöften!

Tessan satsar stenhårt inför nya året! Det krävs några små och några stora justeringar. Bland annat ska jag upp och träna MINST tre gånger i veckan men gärna fem! Det innebär att kosten måste läggas om helt (kebab går fetbort) och ersätts av tonfisk ;)
Några vanor (eller ovanor) måste ändras: tex blir det inget mera fikande på dyra caféer. Jag tror mycket av mina pengar går till att äta ute (avskyr att laga mat) men för ekonomins skull MÅSTE jag börja laga mat hemma.

Framför allt måste jag lära mig att säga NEJ! Jag tar på mig alldeles för mycket att göra hela tiden, och lovar kompisar en massa saker som jag sen får ett helvete att hålla när det visar sig att det inte går ihop. Tänka mer på MIG och vad JAG egentligen vill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0