sen var det dagens baksmälla...

...känner mig lite pluffsig efter allt frosseri idag!! Som vanligt tänker jag "från imorn ska jag skärpa mig, äta nyttigt, träna mycket och må bra". När man lovat sig samma sak i x antal månader tror man inte riktigt på sig själv längre...

Min laptop kan inte visa webbsidor längre. Det kommer bara upp en massa tecken men man får inget sammanhang i det. Så jag tänkte vara lite smart och använda skollaptopen jag lånat nu i 2 år, eftersom en laptop ändå inte har så lång livslängd skulle jag kunna låta bli att köpa en dator på 2 år. MEN jag borde förstått att det fanns en hake någonstans. Det går inte att ladda ner ett enda program om inte skolans datatekniker godkänner det. Det enda jag kan göra med den är att surfa på nätet och skriva word dokument. Så nu blir det ut och leta ny dator ändå ser det ut som...


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Va synd att det inte funka som ersättningsdata gumman! Hade ju vart ett bra alternativ men jag förstår att det är jobbigt att inte kunna ladda program osv. Testa att formatera om din gamla data... Den kanske blir som ny igen? Puss!

2009-12-03 @ 00:18:29
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0