Belly on!

Det gick jättebra med magdansen igår. Det var invigning av en orientalisk restaurang i Norrköping vid namn Meza! Vimmelfotografer var där också så jag hoppas att både restaurangen och magdansen uppmärksammas i tidningen. Allt som kan leda till fler jobb är välkommet! De var helnöjda med mig och ser fram emot ett fortsatt samarbete: Förhoppningsvis en gång i månaden! För övrigt var alla där jättetrevliga och maten var utsökt.

Idag är jag helt slut. Har legat i solen och läst boken "Tillbaka till livet", en hemsk berättelse om en tjej som blir våldtagen och får luftstrupen avskuren. Det är så långt jag kommit men det var så grovt att jag fick kväljningar och inte kunde fortsätta.
Nu försöker jag få ordning och reda och irrar omkring i huset och småstädar.


Shakira som dansös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0