Harry Potter nästa!

Ja jag är en Harry Potter nerd! Jag fullkomligt älskar den lille trollkarlen och den magiska värld han befinner sig i. Och nu har det ÄNTLIGEN kommit en ny film! Jag ska recenssera den det första jag gör i morn!!! Ska träffa Jonna om 50 min så bäst att snabba på. Jag har svidat om till mjukisdress och polerat glasögonen dagen till ära :P

Jag började dagen med en tallrik havregrynsgröt som varje annan morgon och så tittade jag på filmen "Tre vise män". En tecknad film om hur de hittade skatterna till Jesus. ANyway, älskar tecknat och den här filmen var ok, om ändå väldigt lik alla andra barnfilmer med hjältar och den onde fula gubben som ska förstöra allt.
Träffade fotografen vid 12 och vi fotade magdansbilder till kl. 13. Han verkar vara riktigt bra så jag är spänd på resultatet!! Och jätteglad att redan vid 13 ha gjort något bra och kul med min dag!
Sedan träffade jag min "syster" Vanessa och filosoferade lite om framtiden.

Mötte upp Karin som tagit MC-körkort och ville bjuda mig på en åktur. Oooooooh vad härligt det var!!! Nästan så att jag måste ta MC-körkort själv. Men nu har jag övertygat mig om att jag måste ta tag i mitt bilkörande först. Chefen lånar ju ut sin bil till mig var och arannan dag nu så det ser ljust ut.

Pricken över i var att jag köpte nya ASSNYGGA solbrillor, pilotstuket.

Jag måste säga att jag tycker min dag varit fullkommlig! Träffat vänner, utövat intressen, allt då med en släng av migränen som nu dag 3 inte velat ge vika. Men eftersom den är under kontroll nu så kan jag välja att ignorera den.

Känns som att jag skulle kunna sitta och skriva en halvtimma till men jag ska ge mig. Nu ska jag ut och åka bil! Faktiskt en av mina favoritsyslor. Det är sååå avslappnande!


Megan Fox måste vara en av de vackraste kvinnorna i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0