Ingen dag har gått fortare....

.... än idag! Började med ett sms från en vän, hennes kille hade smällt till henne (sluta med det ditt as). Sedan snabbt in till stan för att ta den efterlängtade fikan med Jonna och utvärdera gårdagsnatten (alla som är tjejer vet precis hur nödvändigt det här är, och det ska utvärderas i detalj, ner till atomer :P)
På jobbet fick jag ett samtal ang magdans på en bröllopsmiddag. Det låter skitkul!! Ska ringa dem imorn och bestämma mer i detalj.
Chefen har sagt att han inte behöver mig efter sommaren, vilket jag är skitledsen för. Jag hoppas att jag kan hitta ett annat jobb att ha vid sidan av mitt plugg så jag slipper ta lån.
DJ Jean vann uttagningen till en stor DJ tävling och frågade idag om jag inte ville följa med till Stockholm i morn och se finalen men jag jobbar till 21 och han åker vid 18 så det gick inte. Annars hade det nog vart jättekul! Fan jag kanske borde åka??!!?
Jonna och jag spånar på en semester, en sista minuten till något varmt ställe där vi bara kan koppla av och tänka på oss själva. Energyboosta oss lite inför den gråa hösten som nalkas.

Måste fixa massor saker i morn så det är bäst att jag lägger mig!

Natti natt!
Dröm sött, vakna blött ;)



Jag och min vackra Jonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0