Tandvärk!

Jag har satans tandvärk! Tre av mina visdomständer har börjat växa fram. Alla växer åt olika håll men ingen växer uppåt som de ska. De två i nederkäken växer mot tandraden och trycker på dem tänderna, vilket inte gör så ont än. Men den i övre käken växer rakt ut åt sidan. Ut mot kinden. Den har satt igång och växa senaste veckan och gör himla ont. Jag ger det en vecka att lugna sig, annars går jag och drar ut den. Eller kanske måste de operera ut den för den har inte kommit ut, bara toppen. Det är bara det att det kostar ju en del och nu ekar det i plånboken! Plus att jag tror att man inte kan äta eller prata ordentligt efter att ha gjort ingreppet. Det innebär ju att jag inte kan jobba! Nej jag väntar tills jag inte har jobb oh sedan drar jag ut den. Jag får väl gå på Ipren i en månad om det vill sig så.

Bettan jag har inga pengar på mobilen men jag ringer dig så fort jag laddat den! Får min lön i kväll så imorn!



HAPPYTREEFRIENDS.com
Något ni måste se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0