Underbara tisdag!

Tänkte få en tidig start på dagen och det fick jag när jag vaknade vid 8. Men sedan var nyhetsmorgon omöjlig att slita sig ifrån så kl. 10 satt jag fortfarande där med kaffet i handen. Tänk om man hade lite diciplin!

Vad har jag gjort?
* Packat upp alla mina grejer jag hämtade från Malmö
* Valt ut 6 outfits som jag ska ha på en fotografering jag gör på fredag. Hoppas han är duktig och att jag fastnar på kort :P

Vad ska jag göra?
* Inspektera Nessis nya karl ;) hihi
* Fixa låtar och inspiration till ett uppträdande jag gör på lördag (invigning av Meza i Norrköping)
* Kolla priser och utbud på olika gym
* Kolla homestyling-utbildningar i landet (vill vill vill)
* Jobba 16-22


Bäst att sätta fart!


Ha en underbar dag mina kära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0