Why? Oh why?

Jag vaknade upp på helt fel sida idag. Det har jag gjort den senaste veckan faktiskt. Trött och depp.
Jag försöker hitta bra låtar till ikväll när jag ska dansa i Norrköping, men har ingen lust alls. Jag vill inte ens åka dit. Jag vill bara vara hemma och glo på film och ta det lugnt. Känner mig faktiskt skitnervös också eftersom det var så länge sedan jag uppträdde. Eller, jag gjorde ju det på Meza för ett tag sedan men där sa de att jag blivit lite stel. De har säkert rätt också... Det blir väl som vanligt att jag åker dit och är oförberedd. Hittills har jag inte misslyckats när jag gjort så, men det vore ju roligt att komma dit och vara 100% säker. Ja ja, jag har ju sex timmar på mig så något ska jag väl kunna åstadkomma.
Hm, undra om jag ska ta och ringa Bettan?!

Harry Potter var skitbrba som vanligt och trots att den var 2,5 timmar så tyckte jag att den var aldelles för kort och som vanligt när man läst boken så tyckte man ju att de missat hälften av handlingen. Orkar inte med en recenssion men den är helt klart ärd att se, och jag skulle gärna se den igen på bio också! :P

Nu har jag pratat med Positiva Bettan och hon har det väldigt varmt där nere i Marmaris. Som vanligt efter ett samtal med Bettan blir man positiv och får ny energi! Tackar för den gumman! :D
Fast jag tycker ändå att ni vart borta liiiite för länge nu :P

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0