Change of lifestyle

Så kan det gå! Har bara sovit ca 30 minuter inatt men jag har bara mig själv att skylla. Var uppe och städade gymmet i morse och nu jobbar jag till 18 för att sedan städa gymmet en gång till inför imorgon så att jag ska slippa göra det vid 07.30 imorn.

Satt och funderade på vad jag egentligen har ätit på senaste tiden. Idag har jag endast ätit ett hamburgermeal, igår var det enda målet kebab och tidigare på dagen tryckte jag i mig 3 mazariner. I förrgår var det en jättepizza till middag och en pirog till lunch. Dagen innan en färdig paj som jag vet är väldigt onyttig. Som pricken över i har det blivit en HEL massa vin på senaste och ingen träning i kombination med dålig sömn...

Hejja Tessan!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0