Morgonstund har guld i mund!

Nu har jag städat hela gymmet och intagit position bakom receptionsdisken. Idag ska jag försöka mig på att jobba OCH göra läxorna samtidigt. Jag tror nämligen inte att jag kommer hinna med hälften om jag inte gör så. På universitetet läser man normalt en kurs i taget. Vi läser tre kurser parallellt, och även om det inte är på samma nivå så är det väldigt mycket. Vi ska skriva en affärsplan, göra en marknadsanalys och samtidigt hålla föredrag på affärsengelskan varje vecka. Puh! Plus att vi kontinueligt måste leta LIA platser (praktik). Jag har pratat med en klasskompis som kanske kan fixa plats i Bahrain (en liten ö i mellanöstern). HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag kan praktisera där. Det hade varit GULD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0