When does it end?

När man stressar så mycket som jag gör, blir man väldigt okänslig och lättirriterad. Jag har märkt att jag slänger ur mig saker som inte är så snälla till folk, hör inte av mig tillräckligt och ibland inte alls...
När ska jag börja varva ner?? Jag är rädd att om jag inte har saker att göra hela tiden så kommer jag stanna upp och börja fundera över saker och ting för mycket, och bli deprimerad. Det var ju så det började. Jag tog på mig så pass mycket att jag aldrig skulle ha tid att sitta ner och tänka efter om beslut jag tagit verkligen är rätt eller fel.

Nu ska jag jobba lite :)

Kommentarer
Postat av: T

Man kan aldrig fly från sina egna tankar, man kan bara skjuta upp det tillfälligt =) Ta inte på dig förmycket det är inte bra att stressa har jag hört hehe. Nä men allvarligt prioritera, må bra, få ro annars kommer du bara må sämre. Ta hand om dig gumman! Poss

2009-11-01 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0