Underbara Meze!

Igår var den roligaste magdans jag haft på Meze! Jag kom dit och kände mig ganska trött och sliten, men efter första uppträdandet och all den positiva respons jag fick av publiken var jag på topp igen! Det var hur roligt som helst. Riktigt bra musik, underbar atmosfär, glada och härliga människor att dansa både för och med!! Framförallt är det en restaurang som är väldigt snygg och mysig samtidigt som de har den mest underbara libanesiska maten! OCH väldigt trevlig personal!

Tycker ni ska gå dit och äta!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Terese,, faan vad roligt att du hade trevligt igår. Jag är i Stokcholm hade kommit och dansat med dig annars:-) Hoppas allt går bra för dig med boendet och skolan/jobb?¨



Ha det bäst

Puss och kram

2009-10-09 @ 20:19:34
URL: http://gulcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0