Gjorde stan igår!




Vilken underbar utgång det vart igår! Jag hängde på Jonna som skulle fira att hennes syrra fyllde 25. Först vart det Platens, sedan Sliver (som var skitkul!!!!). Efter det vart det Plaza och Platå (favvostället) Jag och Jonna sprang mellan krogarna och hade skitkul!
Förfesten var hos Jonna och där vart det massor av magdans i mina dräkter :D

Uppträdandet på skönhetsmässan vart jättebra och uppskattat av alla. Det vart lite visitkort utlämnade och endel bilder tagna som man snart kan se på Harrys i Motalas hemsida!!!



Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

hejhej, antar att det är du som är magdanserskan som uppträdde på harrys i motala nu i lördags.(jag är "tigern" som kroppsmålade) Ville bara säga att du var jättebra men att du hade fel i en sak.. ALLA kan faktiskt inte lära sig dansa sådär;)Såg du om det var harrys egna fotografer som gick omkring eller om det var nåt eget företag med mingelbilder? försökt hitta bilder på deras hemsida men de har bara från nattklubben samma dag.

2009-09-29 @ 19:51:34
URL: http://www.tessires.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0