God morgon!

Visst är det härligt att vakna tidigt på morgonen och känna att man har hela dagen framför sig!?! :D

Igår kom Adonis (brorsan) med flickvän och ska stanna hela helgen! Jaaaaa! Det var så länge sedan jag träffade honom.
Förstår inte varför han inte bor i samma stad som mig!??

Idag ska mamma ha den berömda 50års festen. Ska bli jättekul och så klart ska det vara inslag av magdans!
Lägger upp bilder i morn...
Det kommer folk från hela Sverige för att fira.

Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag flyttar. Det ska bli så himla skönt att ha något helt eget...

...och jag märker att jag inte har ett skit att prata om idag så jag får återkomma ;)




Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Du borde följt med,Kadir va ju ändå inte där.



Men du,vart ska du flytta?

2009-09-19 @ 10:38:20
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0