Jag har inte tid att sova!

Vilket dilemma, eller hur!?!


Jag tar mig för alldeles för mycket och jag ställer upp för mycket. Säger aldrig nej till någon...och det börjar bli tröttsamt!!! Nu när jag står och tittar på resten av veckan så inserjag att jag kommer inte sova mer än 5h per natt (och det är också så mycket jag sovit hela veckan hittintills). Dags att omprioritera mitt liv! Jag flyttar till eget om en vecka och äger inte ens en gaffel, så jag borde vara ute och leta saker, men jag hinner inte. Jag har inte en timma att undvara som det ser ut nu.

Ta bara min dag idag! Jag gick upp 06.30 och åt frukost och gjorde en uppgift till skolan. Jag går till skolan 45min för att få min vardagsmotion. Kl 09-15 är det skola. Kl 15-22 jobbar jag på worldclass. Sen är det fort som attan hem och sova för imorn är det skola 09-15 igen. Sedan ska jag träna 15.30-16.30. Sedan ska jag hem och byta om och göra mig iordning för klassfest + utgång.

Imorn öppnar jag gymmet kl 06.30 och jobbar till 15. Efter det ska jag nog ta mig tid att åka ut till Tornby och införskaffa lite nödvändigheter till lägenheten..... om jag orkar. Kanske måste jag hem och sova! Blir ju inte många timmars sömn den natten :S Man kan ju inte missa första klassfesten. Det är ju nu vi ska lära känna varandra :D

Nej nu ska jag räkna lite kassa i gymmet och sedan ska jag bestämma om jag ska promenera eller ta bussen hem!

Nattinatt

Dröm sött och vakna blött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0