Lullig magdans2

Chefen kom och avbröt mig. Sa att jag skulle uppträda. Han gör mig lite förrvirrad. Jag säger att det går inget tåg vid 00.30 så jag måste ta det som går vid 00.02 för jag vill hinna få lite sömn innan jag öppnar gymmet i morn. Men det tycker inte han och säger att jag får ta tåget kl. 01.00 i stället. Jag vill inte bråka med honom, men jag måste ju sätta mina behov före hans. Det är väl inte katastrof om jag dansar 23.30 och hinner med 00.02 tåget.  Det är trist att det inte finns så mycket magdans i östergötland. Man får ta det man får och därtill kan man inte ta så mycket pengar som man kan i Malmö och Stockholm. GAH!!

Det är tur att man älskar det man gör :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0