Min oas!

Jag har kommit att Worldclass är som min oas av lugn. Här mår jag riktigt bra! Här får jag min energi att klara resten av vardagen! Här träffar jag mestadels de människor som förgyller min vardag, både kunder men framförallt mina härliga kollegor och underbara chefer! Det är helt fantastiskt att man kan hitta så rätt!

Happenings:

24/9 - Klassfest
24/9 - Platå: white night
25/9 - Sliver: Dj Jeans eget koncept (vad det nu hätte :P)

26/9 - Skönhetsmässa på Harrys i Motala (MAGDANS!!!!)
26/9 - Möjlighet till dansturne med DJ runt om i Sverige (vill inte säga för mycket om det inte blir av)

1/10 - Jag flyttar till en underbar 2a i centrala Linkan

PLUS!!!! att jag har vart med i senaste numret av tidningen "Nollelva" där jag dansar magdans på Meze.
Jag här även upptäckt en blogg där jag figurerar en del med min magdans! HEJA TESSAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0