WhatThaFuck

Seriöst, sov 5,5 h inatt och det känns som att jag ska svimma vilken sekund som helst. (Skiter väl vi i, tänker ni nu, skriv om nåt intressant i stället) Min kropp klarar inte mer av för lite sömn. Jag svettas och fryser om vartannat och idag har det börjat springa gröna gubbar framför ögonen. Skulle promenera till jobbet idag (45 min) och halvvägs kommer en kille från gymmet i sin bil, plockar upp mig och skjutsar mig halvvägs. Vilken Sötnos!

Flytten har blivit uppskjuten till den 12. De måste tydligen lägga nytt golv i hela lägenheten och sedan ska de tapetsera om i sovrummet för jag Tål Inte de mörkblå tapeterna där. Nu går jag jag och trampar varje dag för att komma iväg!! 22 år och bor hemma, jag skämms!!



 


Kommentarer
Postat av: emmelist

det är sant... men killar är svin om dom ens försöker ngt utan att man vill. man ska kunna gå naken utan att dom tafsar. tyvärr så funkar det inte så idag.

2009-09-26 @ 09:58:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0