Worldclass idag :S

Jag känner mig jättesnurrig, och då menar jag inte bara idag, utan alltid! Jag tror att bra kost, sömn och motion är lösningen (JAG VET menar jag). Idag skulle jag öppna gymet. Kommer ända fram till dörren och bara ställer mig och stirrar. I helvete jag har ju inte fått någon nyckel igår! Får ringa och väcka stackars chefen som varit ute och partajat igår och hennes sambo får som en blixt köra ner och öppna åt mig. Pinsamt!! Det är sådana här självklara saker som man borde tänka på, men som jag alltid glömmer!

Sedan är det andra saker, som på morgnarna när man ställer in mjölken i skafferiet och slänger besticken i sophinken efter att man har ätit samt är på väg till toan men hamnar i köket igen av någon outgrundlig anledning, som får mig att undra hur jag är funtad. Sömnbrist? Stress? Senil? Hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0