5 minutes of pain

Fem minuter innan jag slutar jobbet och allt ar klart for idag, sa jag tankte beratta om dagens lidelser :P Hahaha, jag drev for nagra manader sedan om att det sag ut som att jag hade herpes pa nasan nar jag hade vart pa skonhetssalong.... och nu har jag fatt det pa riktigt!!! Vilken karma eller hur!!! Helt otroligt, jag trodde inte ens att man kunde fa det dar. Det maste ha kommit nu pga min forkylning som aldrig ger med sig. Totalt tre kraterliknande oppna sar, och mitt pa nasan. GREAT!! :) Jag maste saga det igen for det later sa kul, jag har herpes PA nasan!!!!

Borde kanske vara forskrackt men jag orkar inte, battre att skratta at elandet :)

Hahah, jag besparar er bilder till detta inlagg ;)


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0