Ännu en fredag!

Om en vecka sa har dags star jag och packar for att aka hem! Det ska faktiskt bli skönt, det har hänt sa mycket där hemma sa jag vill hem och se hur resten mar. Inga fler tragedier nu! Idag jobbar jag bara till kl 15 till skillnad mot andra dagar när jag jobbar till 18.

Jag har blivit sjuk igen sa det är väl bara att ga hem och lägga sig i sängen. Ska nog ta en sväng förbi El Corte Inglès och köpa en tv-serie, pa spanska! Ett tips: Jag tycker att jag lär mig spanska Jättesnabbt pa att titta pa serier pa spanska med engelsk subtitle eller tvärt om, spansk subtitle men serien pa engelska. Prova!

 

How can i cry, when the sun is still in the sky and shining above me?

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0