Då var det bara 1 dag kvar

Vaknade idag och mår mycket bättre! Svullnaden i kinden har gått ner, såren i ansiktet är inte svullna och börjar försvinna :D Men så typiskt att det ska bli bra sista dagen. Nu vill jag ju inte åka hem längre!!! Nu vill jag stanna kvar här och leva livet :) Jag måååååste övertala någon att åka med mig hit i sommar!!! JONNA?????

Det blev ju inte så mycket skrivande igår tyvär, och anledningen kan jag inte tala om men någonting väldigt tråkigt hände som jag nu måste reda upp. Ni vet när man tror att man nått botten bara för att upptäcka att det inte finns någon botten? Så var det! Jag har varit högst olycksdrabbad på denna resa och trots det älskar jag Barcelona mer än någonsin! Då måste det vara en väldigt fantastisk stad eller hur!!! :D

Nu hoppas jag bara på att jag får bli så pass frisk att jag kan gå ut ikväll och skapa lite minnen sista natten!!


God morgon på er alla och ha en bra dag!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0