Dagens miss!!

Jag kom hem från jobbet och tänkte sluta fred med kattskrället så jag gav han en burk tonfisk, vilket resulterade i att han nu tror att vi är världens bästa kompisar! Han förföljer mig och svärmar runt mig likt en fluga runt en koskit! (Trevligt där jag gämförde mig precis med en koskit, oh well inte mer än rätt.) Han sitter utanför min dörr i timmar och bara väntar på när jag ska komma ut igen. SKITGULLIG, ja, men jag består redan till 75 % av bakterier och är kattallergiker så jag kan inte riskera att dra på mig en allergichock också.


Tessans biologi:

75 % Bakterier (i alla de glada färger och former)
5 % vatten
10 % bajs
10 % övrigt så som hjärna (tror jag) hud och skelett

Spännande spännande, hur ska det gå. Imorn blir det en uppdattering om jag mår bättre eller sämre.


Lurvbollen Salem


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Hahahaa, stackars kise!

2010-04-19 @ 22:04:14
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0