Det regnar i Barcelona!

Jag brukar vara ganska duktig på att tyda min kropp, jag vet om, när och hur jag är sjuk och brukar pricka mitt i när det gäller vad jag lider av. Hur som helst så misstänkte jag att den "läkare" jag var hos inte visste vad han pratade om (tror att det bara är en kraftig förkyldning) så jag väntade med att ta antibiotika och idag mår jag mycket bättre, utan att ha tagit piller. I Spanien likt många andra länder behöver man ju bara gå till apoteket och hosta en gång så slänger de antibiotikan i ansiktet på en. Jag kan ha fel, men jag ska försöka bli frisk på egen hand.

Jag sov till kl 13.15 idag, inte alls likt mig. Men det var nog precis vad min kropp behövde. Det regnar idag så jag har inte tagit mig ut än, ska dock på middag ikväll.

Jag såg de första två filmerna med Jason Bourne igår. (The Bourne Identity och The Bourne Ultimatum) Två riktigt bra filmer!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

The Bourne Ultimatum är ju den tredje filmen :)

snart kommer du hem vännen o då vill jag träffa dej!!!!! <3 älska.

2010-04-08 @ 09:47:36
Postat av: jessica

glömde nog skriva att det var jag :) hihi.

hoppas du blir bättre snart gummsan !! pussar

2010-04-08 @ 09:49:38
Postat av: Terese

Heheh, jag förstog att det var du! Det var jag som skrev fel, "The Bourne Supremacy" skulle det ju vara, hoppas dem gör fler filmer för de var riktigt bra!!!

2010-04-10 @ 14:42:19
URL: http://teresewendel.blogg.se/
Postat av: jesso

:) ja dom är riktigt bra alla tre !!

han är ju med i en ny film nu, kommer dock inte på vad den heter men den går på bio och det är samma typ av film... ska försöka se den ;)

miss you babe!!

2010-04-13 @ 11:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0