En läsar/lunch fraga!

Jo, för att klara av min starka antibiotika kände jag att jag maste ju äta bra till lunch. Jag vart sugen pa hamburgare sa vi gick till en liten bar där det saldes. För att förgylla min dag tänkte jag skämma bort mig lite. Jag vet inte vad den innehöll men det var den absolut vidrigaste mest omänskliga burgare världen nagonsin sett! Sa min fraga är vad tror ni att den var gjord pa?

Det finns tre alternativ för att göra det hela lite enklare:

1. Bränd Skosula
2. Bränt Bajs
3. Nagot de skrapat upp fran asfalten utanför som var bränt

Priset är min eviga kärlek




Pöss Pöss


Kommentarer
Postat av: Jerry

jag gissar på 3an!

2010-04-19 @ 18:13:59
Postat av: En dansös dagbok

Hahahaha!

2010-04-19 @ 20:01:10
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0