Ett ynkligt inlägg!

Jag åkte till läkaren igår som ville ha 2000kr för besöket plus att de skulle ta betalt för varje test de skulle ge mig... vilket naturligtvis resulterade i att jag vände på klacken, köpte antibiotika på apoteket för 2,5 euro och gick hem igen. Det finns en gräns, blir jag ännu sjukare än vad jag är nu så måste ändå till sjukhuset men eftersom jag suttit och läst på om mitt "tillstånd" (som även kallas svinkoppor) i två timmar på nätet så tror jag att denna antibiotika kommer att göra mig frisk eventuellt hålla bakterierna i schack tills jag kan ta mig till svenskt sjukhus. Jag tänker inte ens börja förklara vad som är fel på mig, jag kan bara säga att det är illa den här gången. Samtidigt är det så typiskt mig att bli drabbad av konstiga saker som jag i regel inte borde kunna drabbas av. Bara att hålla ut till bättre dagar!

Hahah, och det roligaste var att två killar började ropa "guapa" efter mig på gatan. Så många utslag jag har i ansiktet måste de ju haft något synfel, aahahahahh.

Nu ska jag krypa till kojs för imorn är det like it or not dags för jobb :S

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0