Frossar i mat

Sedan jag kom hit och varit så duktig första veckan med vad jag stoppade i mit, till att jag nu stoppar i mig i princip allt. Konstigt det där! Jag har ett outröttligt sug efter mat, godis, te, choklad, you name it! I ärlighetens namn har jag gått med byxorna uppknäppta hela dagen... Lite svårt att stänga dem, MEEEEEEN det är något jag tänker oroa mig för när jag är hemma igen.

Åh jag har så många dyra saker att fixa när jag kommer hem:

- Ny mobil
- Ny dator
- Nya glasögon och linser (och utprovning till båda så klart)
- Slinga igen "gråbenan" hos frissan


och några andra saker jag inte tänker skriva om här än ;)

Jag ser framför mig hur ni alla sitter med anteckningsblocken i högsta hugg och skriver ner alla mina göromål :P

Men det här inlägget är till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0