Helt slut!

Nu har jag äntligen kommit i ordning hemma, dvs packat upp allt som jag packade upp på vinden innan jag åkte. Även att jag inte äger så mycket så känns det ändå som att jag har en massa saker och kläder jag skulle kunna slänga ut, som aldrig används. Det är allt ifrån en liten strandradio till parfymer till finunderkläder jag aldrig använt. Jag skulle behöva ha en liten loppis tror jag!

Jag har även bokat hyrbil till fredag då jag ska till Göteborg ;)
Försökt anmäla rånet till försäkringskassan, de ringer upp imorn
Förlustanmält mitt körkort

Så nu är det väl läggdags, för imorn är det interkulturell kommunikation som står på schemat!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0