Hemma med halmen!

I taxin till flygplatsen fick jag även en guidad tur av taxichauffören runt i Barcelona. Jag såg så vackra byggnader och fontäner som jag inte hade haft en aning om fanns :) Sedan var det någon högtidsdag också, en katalansk högtid där killarna köper rosor till tjejerna köper böcker till killarna? Trevligt, taxichauffören köpte en ros till mig för att jag skulle åka. DET är något som inte skulle hända i Sverige. Och han var inget slisk som ni säkert tänker nu, utan en fantastiskt snäll människa!!!!

Resan hem var piece of cake som väntat och jag har blivit ompysslad sedan sekunden jag klev av planet :)
Jag är toppenglad att vara hemma igen! Mycket gladare än jag trodde jag skulle vara! PLUS att solen har skinit, vänner har varit och hälsat på, min lilla hyresgäst har vart en ÄNGEL med mig lägenhet, vart och hälsat på min underbara familj :) Jag är glad idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0