How yo doin?

Da var dagens jobb till anda! Jag har inte sovit mer an 4 h de senaste 2 natterna till foljd av min hosta som aldrig vill ge sig, sa idag ska jag nog bara ga hem och ta det lugnt.

Why by god does it not get "beach hot" here! Tank att fa ligga i solen en vecka innan jag kommer hem, atmistone fa chansen att bli rosa, branna nasan som jag alltid gor. Anvanda den bikini jag sa omsorgsfullt la ner i vaskan. Oh well!!

Var forresten nere pa stranden i forrgar eftermiddag och tittade pa nar tuttlisorna dansade pa hogtalarna. Vackra som tusan i string och genomskinliga klanningar och totalt utan taktkansla! Sa har gor vi varje dag pa stranden MEN det som skiljde sig idag var forst och framst att en man ikladd kräft dräkt kom gaende forbi alla restauranger... Roligt varre, tyckte jag. Sedan gar tva nakna män forbi ocksa, ...what? De vinkar och ler och tittade upp och ner pa en engelsk killkompis men det markte inte han. hihihi!! Jag foreslog att han ocksa skulle promenera med dem :)
Tydligen ar dessa 2 valkanda och tar alltid strandpromenader nakna. Det hande mkt har pa stranden, HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0