Jag tycker inte om att resa själv!

Jag blir alltid så stressad när jag ska till flygplatsen av någon anledning. Jag har rest massa gånger själv och det är alltid den mest simpla saken i världen att checka in, men alltid är jag nervös. Tänk om jag har övervikt? Sist jag reste hem (från Turkiet) fick jag betala 1000kr övervikt. Inte roligt. Eller som när jag var på väg hem från England, då hittade de partiklar från nåt sprängämne i mitt handbagage (som senare visade sig vara smink). Man blir ju skitskraj.

Katten verkar också vara nervös idag för han låter mig inte ens gå på toaletten själv. Och nu ligger han och sover i min säng. Så söt! Hade jag inte vart allergisk hade jag velat ta med honom hem! :D

Nu har bestämt att lägga 300 kr på taxi i stället för att krångla med buss!!

Måste dra till flyget.

SES SNART!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0